Our bundle of joys

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Monday, October 7, 2013

Keyword search this week : bento

Selama seminggu dua ni asyikla dok google perkataan tu and I notice ada a few blogger mom also blog about the same thing. Hehe. Seronok ok! Actually start dari buat makanan Amni dah aim nak buat bento ni tapi belum cukup kelengkapan lagi. I mungkin takdela buat yang terlalu cute tu, maybe yang simple-simple je. I respect to some moms yang I jumpe blog diorang yang memang dedicate their life doing this. Sampai boleh jadi art. Amazeball! Later I'll put their link, in fact I already put one or two link yang I suka sangat tengok their bento.

Untuk buat bento, we need a few tools or accesories such as lunch box, food picker, food puncher, bread or vege cutter, sauce container and much more. Ok just talking about this pon dah buat I excited. Haha. Yang buat I lagi excited dok google pasal bento ni adalah...............

Husband going to Japan!!!! Again! Yey! 

I mean of course la I sedih husbnd nak tinggalkan I dgn Amni berdua je but disebabkan I tau I can get bento stuff easy and cheaper there, sangatlah happy. My fren cakap pergi kedai 100 yen je. Hmmm I hope husband will get the correct one. Bukan boleh caya laki ni, suruh cari lain, lain yang dibeli nanti. Haha. I siap bagi special email dengan tajuk 'item wajib beli dijepon'. Attached gambar semua. Siap ada part 1, part 2 and more part to come okkay! Hihi. 

Oklah bila husband dah balik maybe I will share my own bento tools. Laterrrr...


I wish one day my collection will be like this. Cool! ;) 

No comments:

Post a Comment