Our bundle of joys

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Monday, December 23, 2013

My 1st template design

Wah tajuk nak gah. Hihi. Actually bukanlah design apa sangat pon. Just a simple to do list design to brighten up my day. Agar lebih bersemangat buat kerja rumah. Hehe.

Weekly TO DO

Weekly TO DO list ni untuk my weekly routine only. Perkara yang tiap-tiap minggu I perlu buat. Kalau nak tulis banyak-banyak tak muat. Kena buat template lain. With this  I can have clear picture on what I should do for each day. Takdelah hari-hari basuh baju or hari-hari lipat baju yang bertimbun tu. Pelik tau baju nak basuh tu macam tak pernah habis padehal duduk rumah 2 orang dewasa, seorang bayi. Laundry bag tak pernah kosong. Pening I. Hah mesti husband la ni pakai baju banyak! Oh Amni gak. 1 hari 4 pasang baju pakai. Adoi.

It was good actually to have this kind of template, instead of writing on a plain boring to do list paper. You will be move by the exciting color. You can stick this list on your refrigerator or any place that are easy to see.

Try to come out with other template as well in coming future insyaAllah. Inspired by creative moms all over the world. Seronok pulak. Heeeee.....

No comments:

Post a Comment