Our bundle of joys

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Sunday, November 20, 2011

Wish

I don't know nak start which wish first. Too many wishes eh? So my first wish about my skin. I wish it will get better someday. InsyaAllah. Yakin dengan Allah. Mungkin Allah nak hapuskan dosa2 terdahulu. Too much tears dah sebab skin ni. Alhamdulillah I Ada husband yang bagi infinity support for me to get through this. I'm just tired to face people and answered their question. Rasa macam nak cakap "Ada Soalan lain tak? Bosanla". Moga Allah jadikan Aku hamba yang Sabar Dan tabah dengan dugaan.

And secondly I wish I'm pregnant. I don't know why I want it so much. It's pretty disappointed when we can't know what happen in our body. I wish I know. Ya Allah kau berikanlah rezeki kepada kami. I know I should not excited about this too early but I'm just did! Bila tengok orang lain cepat je pregnant I want to be like them. Hanya Allah berkuasa yang bole menentukannya. Seriously i wish I know. I want to have a child. Ya Allah Aku harap rezeki kami untuk menimang cahaya mata tidaklah terlalu lama.

Yours truly,
yasmin

No comments:

Post a Comment